Baru

Asalamualaikum semua

Okey sebelum tu nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU kepada semua orang yang membaca entry ni.Saya berharap tahun 2012 ni lebih baik daripada tahun-tahun lepas dan banyak meninggalkan kenangan manis.Erm..takut pulak bila dah masuk tahun 2012 ni.

Kenapa takut?Sebab nya tahun ni umur saya dah jadi 25 tahun 15 tahun.Wooo makin meningkat umur aku,makin tua aku.Tapi..tapi...kalau umur 15 tahun,apa akan terjadi.Cuba korang fikir.*Lu fikir lah sendiri *

Hurm...kalau tahun baru mesti ada azam baru,semangat baru.Kalau boleh semua lah nak baru kan.Macam tuan blog ni.Hehehe...Kalau boleh blog ni pun nak tukar wajah baru.Tapi malang saya dapat ubah sikit jerk wajah nya.Nak tau apa?





Transformers bertukar menjadi





Nampak tak apa yang berubah?Itu jerk yang sempat diubah.Okeylah sampai sini sahaja entry kali ni.Sehingga berjumpa lagi...Oh...sebelum terlupa,SELAMAT MENJALANI HARI PERSEKOLAHAN 2012.

P/S: Mungkin tahun 2012 ni,blog akan jarang diupdate

1 comment:

  1. awk..co ei la header.,awk edit gune ape eh..ajar la kite,gtau sy tau,jom ke blog sy n tell me..hehe

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen anda disini
Kalau satu pun jadilah..Hehehe...