Kami bersama

Assalamualaikum....

Bunyi hujan dikala malam ini memecah kesunyian di kamar ku.Aku berasa sangat indah pabila hujan turun.Apalah tuan blog ni bermadah pulak kan.Okey tah betul tah tak ayat yang saya reka tu.Kalau orang sastera baca,mampuih aku kena boo.Stop merepek...Hari ni kan korang kan,aku tak tau nak buat apa lah lepas tu kan,tiba-tiba kan dapat satu idea kan (huish berapa banyak kan lah yang nak ditulis)

Nak tau tak idea nya apa?Kalau nak angguk sikit.Angguk sekali jerk tak payah banyak-banyak,ada faham?Idea nya ialah mengedit + menghancurkan gambar-gambar yang berada dalam PC.Hehe...Sesiapa yang jadi kawan aku memang sadis lah korang.Nak tau tak sebab apa?Sebab nya gambar korang lah yang akan aku hancurkan

Jadi moral valuenya jangan kawan dengan aku.Ceh tak de lah,main-main jerk,kalau korang tak nak kawan dengan kita sape nak kawan dengan kita.Korang nak ke kalau kita ni jadi gila,mesti tak nak kan (cepat cakap tak nak,kalau tidak kita datang rumah awak,malam ni juga,awak tunggu)Dah lah asyik membebel jerk kan tuan blog ni,jom cuci mata korang dengan gambar-gambar model yang tak berbayar ni

Korang nak tengok tak gambarnya,kalau nak sila scroll ke bawah,kalau tak nak boleh get out dari sini.Faham tak get out?Oh atau korang tak jumpa jalan keluar,tu ha kat atas belah kanan korang ada tanda X.Eh asal emo sangat ni,Hehehe tu gimik jelah untuk memanjangkan entry kali ni (sorry bagi yang terasa)

alamak jadi budak nerd,hehehe


Semua bertopi + pakai spec


Frenz Forever n Ever


Argh..TIDAK kami dalam bebola


No komen...


Promote buku,(ada ciri-ciri jadi duta novel tak?)



Okey,dahlah sampai siti situ jerk gambar yang nak diupload,malas nak upload banyak-banyak nanti karang ada orang muntah biru pulak bila tengok gambar kitaorang ni.Apapon terima kasih ya kepada model-model di atas kerana dapat merealisasikan impian saya untuk mengedit gambar korang.

P/s:Tetiba teringat pasal kerja sekolah yang tak siap lagi

3 comments:

  1. walaweyh ! comel syeh muke iza..
    hahaha..

    ReplyDelete
  2. Ayoyo,ada orang naik lif tekan sendiri la,hehehe...

    ReplyDelete
  3. hahaha...
    tak la, angkat bkul sndry jerk..
    kihkihkih..

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen anda disini
Kalau satu pun jadilah..Hehehe...